tisdag 21 oktober 2008

Utmanad!

Det står i min bogg att jag har blivit utmanad av M och W:s mamma. Här svarar jag på hennes frågor:

Först reglerna: Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Vilken mat äter du ofta? Jag äter den mat som serveras på jobbet/skolan på veckorna. Den är oftast god, även om det ibland är några riktiga bottenapp... Eftersom helgerna tillbringas i huset blir det oftast något snabblagat på dagen, eller det som svärmor lagar!

När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Det beror på vilket kalas det är! Är det hemma hos kompisar så hjälper jag till att duka av. Jag tycker det är mysigast när alla hjälps åt att både göra i ordning maten och sedan plocka av.

Var sitter du helst när du bloggar? Jag har två ställen där jag sitter vid datorn; på jobbet (som nu!) eller hemma vid köksbodet. Min rauter(?) har gått sönder så jag och sladden räcker bara till köket hemma...

Köper du ofta triss? Nej, men husse gör några tappra försök att vinna storvinsten emellanåt. Man säger väl att hoppet är det sista som överger en...? Jag lägger mina pengar på hundmat, koppel och andra nödvändiga hundprylar! :-))

Vilket land eller stad har varit din bästa semester? USA helt klart. Ett fantastiskt land som har nästan allt.

Vilken tv-kanal tittar du på mest? 3:an och 5:an. Ser inte så värst mycket på tv. Men desperata hemmafruar och Grey´s följer jag!

De jag utmanar är:
Annelie.J
Linda
Therese

Have fun! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Trodde du var en av dem som inte skulle anta utmaningen men vad fel jag hade, för du är den enda som antagit utmaningen!