onsdag 29 oktober 2008

Höstlov



From idag och veckan ut har jag höstlov! :-) Känns helt okej faktiskt. Xsa och jag åt en lång frukost och läste tidningen i lugn och ro för en gångs skull. Sedan tog vi cykeln till huset och jobbade en stund. Xsa har fullt upp med att bära omkring ved och små brädor i hela huset och sedan demolera dem till oigenkännlighet. ;-/ Hon kanske tror att hon hjälper mig, men oftast ger det mig bara mer att städa... :-)


Eftersom det INTE regnar idag så gick vi ut på tomten där jag passade på att fota litegrann.



"Jag tycker Xsa blev så cool på den här bilden!"
"Här är hon riktigt söt!"


"Åh det här var inte roligt tycks hon säga"

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Xsa ser ut som en stor dam nu! Undrar vad hon kommer att säga om tillökningen i flocken... hehe. Hon kanske mognar, det gjorde Zoya när Cleo kom. Vet du något datum ännu?
Jag har tyvärr inte svarat på din utamning ännu... förlåt! Men det kommer, det har varit så mycket nu...

krameli kram

Anonym sa...

hahaha, utmaning menade jag såklart!!! :-D