torsdag 18 februari 2010

Förberedelser och nojjor...

Ikväll bär det av ut i Europa! Jag håller som bäst på att förbereda resan med att packa och greja. Jag vet inte vad det är med mig, men jag tänker hela tiden på alla dåliga saker som kan hända när vi åker....typ att vi krockar och dör, eller att färjan sjunker, eller att Nemo blir sjuk, mm mm...Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal? Eller är det vanlig hederlig resfeber?? Sådana tankar hade jag aldrig förut när jag var yngre. Å andra sidan var det ett tag sedan jag var ute och reste oxå.
Inte blev det bättre när jag igår kväll kollade på nyheterna och vädret och de varnar för SNÖKAOS som kommer från Danmark...Jippi...vi kör rätt igenom det. :-(
Wish me good luck and a safe trip!!
Om vi inte ses mer; Love you all! ;-)

3 kommentarer:

Margo sa...

I wish you a good trip to the Netherlands, and until Saturday!

Cecilia sa...

Det är nog vanlig resfeber :) Plus att det så klart är nervös att åka till platser man aldrig varit på! Men Nemo kommer nog göra matte stolt, och det är ju jätteskoj att ni ska få träffa uppfödaren! Hoppas ni hinner stanna och shoppa lite och se något av Holland. Lycklig resa!

LindaA sa...

Hej vännen! Lycka till nu!
Åker du själv... jag hade kunnat åka med ;-)

Ha det toppen!
kram Linda