måndag 20 juni 2011

I brist på annat...


  • Vilken svordom använder du mest? Fan.

  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Min son är min väckarklocka just nu o han är ganska oberäknelig!

  • Var köper du dina matvaror ifrån? Ica

  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? JA

  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle köpa mig fri från mina lån

  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Näe...Den har ju precis börjat!

  • När var senast någon stötte på dig? Hm, måste varit Dan igår kväll ;)

  • Vad åt du till middag senast? Caesarsallad - Mmm!

  • Kan du vissla? Yes

  • Tittade du på tecknat när du var liten? Of course! Bumbibjörnarna o Dr. snuggles var favvosar!

  • Äger du några popband t-shirts? Näe, bara AC/DC-tröja, men den räknas väl inte här?

  • När flög du senast? Oj, längesedan nu... :-(

  • Pratar du några andra språk? English und ein bitte deutsch ;)

  • Har du gråtit offentligt? Oja. Har lätt för att gråta. På gott och ont!

  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Sjukt sugen på en till tatuering. Men vet inte vad och var...

  • Vad har du med dig in på bion? Mobilen och kanske pocorn/godis

  • Vad har du för väder? Ösregn... :(

  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska

  • När sov du senast på golvet? 2 år sedan, på ett stenhårt liggunderlag i ett tält med J på Kindslägret :)

  • Vilken är din favorit drink? Mojito

  • Gillar du din boendesituation? Oh ja! Loving it!!

  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Förr 8-10h, numera räcker det med 5.

  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, inte just nu :)

  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Tsss ;)

  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? Man frågar inte om en kvinnas ålder faktiskt!

  • Tror du på liv på andra planeter? Nej...i så fall typ bakterier och embryon och sånt...

  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? When life puts you in trouble, don´t say why me - say try me!

  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Troligtvis inte eftersom jag är höjdrädd. Men man ska aldrig säga aldrig :)

  • Tycker du om att krama folk? Ja! Jag är fysisk av mig.

  • Äger du en digitalkamera? Ja

  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet. Är nog så unik! ;-p

Inga kommentarer: