söndag 14 mars 2010

Är detta början till nya små liv?


"Slick i örat och pussar är Nemos special!"

"Nu så!"


"Sitter ihop med varandra"
Igår var alltså Tessie här för andra gången och parade sig med Nemo. Det gick bra även denna gång, så nu hoppas Katarina och jag på små söta valpisar i vår! Tror detta kan bli en kanon-kombination mentalt (och exteriört med förhoppningsvis!), då bägge hundarna är väldigt sociala och trevliga i temperamentet Jag har lovat Katarina (i ett svagt ögonblick) att visa Nemo på en utställning i vår...så jag får väl hålla det löftet då...Tror vi ska satsa på den som är i Larv i maj, det är inte så långt att åka dit. Det är inte så många som har sett Nemo än, iom att vi inte har varit ute på några utställningar hittills. Så det är kanske dags att göra lite reklam för honom nu när han ev. ska bli pappa! ;-)
På återseende!




2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hurra! Larv! Dit ska vi också! Men vänta, är det så bra att jag hurrar? ;) Kanske Nemo kniper certet? Då blir jag ju rosenrasande, jag som är så dålig förlorare *hihihh*
Skoj med valpar i alla fall, hoppas nu att det tar sej :)

Åsa sa...

Haha, jag minns hur du reagerade på den uytställningen förra året! Nu vet jag inte om jag vågar åka ju...;-) Fast du, Nemo och Goliat tävlar inte i samma klass. För Nemo har inte fyllt 2 år ännu! Så vi kan åka dit bägge OCH vara kompisar dessutom! :-))