söndag 21 mars 2010

Ännu en debut...

...är snart avklarad! Jag har precis anmält Nemo till en utställning i Skaraborg 9 maj. Den här gången får jag väl se till att träna lite mer. ;-) Fast jag tycker att det gick över förväntan bra i Holland på nestkeuringen, så min strategi att "vila oss i form" kanske funkar bra! :-)) Ska fundera på det en stund...Ska strax åka till en kompis och lämna ifrån mig en pärm som tillhör utbildningskommittéen på klubben. Har suttit i den i 2 år nu, och jag känner att jag har gjort mitt nu. Ska bli så skönt att lämna över till nya, pigga förmågor! :-) Jag kommer hädanefter att hamna i vår helt nystartade agilitysektor på klubben. Vi håller som bäst på att planera inför en inofficiell agilitytävling den 29 maj. Ska bli jätteskoj!!
Så ni som är sugna på att hjälpa till som funktionärer den dagen, hör av er till mig!!!

Ha det gott

Inga kommentarer: