söndag 23 mars 2008

Dagen efter påskafton...



Idag har det varit en dagen-efter dag...trött...bakis? ;-) Rätt seg med andra ord. Men jag har ändå hunnit med en hel del. Började dagen med att städa stugan där vi tillbringade gårdagskvällen i glada vänners sällskap... Vi åt och drack gott och hade roligt, en i gänget fick för sig att bada i sjön alldeles utanför huset kl 01 på natten- det var INTE jag för en gångs skull! ;-) Men jag nämner inga namn. :-) Isen hade börjat lägga sig på sjön, så det doppet blev inte särskilt långvarigt. Hihi. När vi var klara med städningen åkte vi till pappa och hälsade på, min storebror och hans sambo kom också med sin lilla bebis A! Hur söt som helst! :-)

"Min supersöta lilla brorsdotter, ca 1 månad ung."


Efter släktträffen var det dags att underhålla Xsa en stund. Vi åkte till klubben för att träna lydnad och träffa Sir A och Tp. Xsa och Sir A sprang omkring som dårar och lekte på appellplanen! Hur gick träningen då? Jo, Tp tyckte att vi hade fin kontakt iaf. :-)

"En bild på lilla Xsa som valp."



Take care.

Inga kommentarer: