tisdag 26 februari 2008

Melodifestivalen

Jag känner att jag vill göra ett litet inlägg angående den pågående melodifestivalen. Jag missade första delomgången, men har sett de andra två. Artisternas insatser har väl minst sagt varit blandad i år...Vissa är så pinsamma att jag helst vill stänga av tv:n när de försöker sjunga. Jag säger inte att jag skulle göra det bättre själv, men jag skulle heller aldrig utsätta mig för något sådant! ;-) En stor anledning till varför jag överhuvudtaget tittar på melodifestivalen i år är Björn Gustavsson!! Han är den bästa artisten i hela melodifestivalen. I lördags tyckte jag att han tog priset när han framförde sin kärlekssång till Carina Berg! Den var sååå bra! :-) Carinas min var obetalbar när han sjöng om henne. Hihi. Om du missade hans framträdande så klicka på länken här: http://www.youtube.com/watch?v=tcKowhxSqbU
Idag är jag hemma från jobbet och är sjuk... :-( Sambon har smittat mig med en hemsk förkylning. Dessutom regnar det ute...skitväder. Jag längtar till våren som en tok nu.
Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen uppdatering, vi som trott du rymmt från detta. Man väljer stil, storlek där man skriver texten. tror det är ett i man trycker på....

Anonym sa...

Är du sjuker... din stackare. Hoppades på att ses snart. Nu är mina tjejer igång och löper. Det blir väl inte så mycket träning under de veckorna. Men vi kan ju se om vi kan bestämma en dag snart. Annars kan vi ju alltid fika ;-).

kram Linda

Anonym sa...

Så du lever än........ undrade lite vart du tog vägen. Nu känns det ju faktiskt som om det går åt rätt håll och snart är dags att träna igen!

Majonnäsens mamma