lördag 20 juni 2009

Sill och nubbe...

...jag har varken ätit sill eller druckit någon nubbe i helgen. Varför? Enkelt, jag avskyr bägge delarna! Istället gjorde jag skagenröra, kokade färskpotatis och stekte laxfileér och bjöd in husses familj på lunch.

Nu har jag äntligen blivit långledig! I onsdags och torsdags (mina första lediga dagar) sov jag till 9.30 båda dagarna, och tro mig det hör inte till vanligheterna hos mig!

På söndag ska min bror, husse och jag samt husses bror åka till Göteborg och titta på AC/DC på Ullevi!!! Det ska bli så roligt!! Hoppas vädret är med oss så att vi slipper bli blöta.

Nästa vecka åker Nemo och jag och hälsar på mamma i stugan ett par dagar. Det ska bli så skönt att komma iväg på "minisemester"!! Xsa får stanna hemma, för mamma har en tik också och de går inte vidare bra ihop och jag vill inte hålla på och passa på dem hela tiden för att de inte ska träffas. Det är enklare att X är hemma, nu när det går att lösa så. Fast tråkigt är det...

I torsdags var Nemo och jag på klubben och tränade agility förresten! Det har precis startats upp en träningsgrupp på torsdagar. Det är ingen som direkt håller i den, utan man får hjälpa varandra. Det var jätteroligt och Nemo somnade som en klubbad säl när vi kom hem. För Nemo var det första gången han testade på agility, och han verkade tycka det var roligt! Vi kommer iaf fortsätta åka dit och träna. Husse har börjat bygga några hopphinder åt oss som vi kan träna på här hemma idag! Xsa var jätteduktig och hoppade mer än gärna över dem. :-))

Ha det gott
Kram

Inga kommentarer: