söndag 17 augusti 2008

Sommaren 2008 var sommaren då...

...det var fint väder nästan hela tiden.

...vi renoverade på huset hela semestern.

...jag målade ca 1 miljon brädor... ;-)



...jag avstod Kinds lägret till förmån för renoveringen. Hur många vuxenpoäng blir det??


...min bästa kompis var höggravid.

...jag förhoppningsvis behövde sommarjobba för sista gången.

...Xsa badade så mycket att hon lärde sig att simma ordentligt.


...jag införskaffade en "springer" och började cykelträna med Xsa.


...jag spelade minigolf och gick runt banan på 26 poäng (personrekord!!)

...jag drack så många shots i vovvens bar att jag senare spydde bakom en lyktstolpe och sambon fick komma och hämta mig...

...det först fanns skitmånga knott ute, sedan försvann dem, men då kom geting**** istället.


Kommer inte på något mer som har hänt i sommar nu, återkommer om jag kommer på fler saker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Wilma älskar bilden på dig! Hon garvar ännu ;). Vet du en annan sak, jag är fortfarande hög gravid! BLÄ!