fredag 21 december 2007

Olika viljor






Att försöka ta fina julkort på en 8 månaders scäfer med MYCKET egen vilja kräver sin fotograf... Xsa och jag hade helt skilda meningar om vad en tomteluva bör användas till. Hon tyckte inte att den skulle sitta på hennes huvud i alla fall! Men med mycket godis som muta så gick det till slut att få på henne den förbaskade mössan tillräckligt länge för att jag skulle hinna knäppa med kameran. Det syns inte på bilden (som väl är...) men det ligger godis både framför henne och bakom trätomten!! :-) I slutändan blev vi nog ganska nöjda med resultatet båda två. Xsa fick godis och jag ett roligt minne!
Xsa och jag önskar alla vi känner en riktigt
GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tomte luva. ;)

Anonym sa...

God Jul & Ett Gott Nytt År på er!!!
Nu har jag äntligen börjat tittat in på din blogg! hihi

Kramar från oss